Saturday, April 20, 2019

მეხუთე დღის რეფლექსია


მესამე მოდულის რეფლექსია
მეორე მოდულის მეორე ნაწილი  დამეხმარა, გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...
  • შეფასების ფორმები პროექტებზე დაფუძნებული თემებისთვის უნდა:
  • ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში
  • აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს
  • რთავდეს შეფასების პროცესში მოსწავლეებს
  • იყენებდეს შეფასების უამრავ სტრატეგიას:
  • მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად
  • თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წასახალისებლად
  • პროგრესის მონიტორინგისთვის
  • გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად
  • ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვიპროექტის ინფორმაცია,ჩავსვითგამოყენებული ლინკი გამოყენებული ლიტერატურის მარტივ ფორმატში.ბოლოს გავაკეთეთ მოსწავლის ნამუშევრის პრეზენტაცია.ძალიან საინტერესო ტრენინგი იყო.
  • მეოთხე მოდულის რეფლექსია
  • როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის?
    მეოთხე მოდულის ძირითადი საკითხები:
    • მოსწავლის მიერ პროექტის დაგეგმვა და განვითარება მოითხოვს:
    • სასწავლო პროექტის შესაბამის, მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე პასუხების გაცემას
    • ცნებების, უნარ-ჩვევებისა და ცოდნის გააზრებას
    • მაღალი სააზროვნო დონისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების დემონსტრირებას
    • ცხოვრებისეულ რეალობასთან კავშირების დამყარებას
    • ტექნოლოგიების ეფექტურად და ადეკვატურად გამოყენებას
    • კონკრეტული ტექნოლოგიური საშუალების გამოყენების შესახებ გადაწყვეტილების მიღება მის ძლიერ მხარეებს, თემატიკასთან და სასწავლო ამოცანებთან შესაბამისობას უნდა დაეფუძნოს. პროექტების შესაბამისი ტექნოლოგიური ინსტრუმენტების საშუალებებია:
    • პრეზენტაციები: ინფორმაციის ზეპირი წარმოდგენისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს, გრაფიკებს, ცხრილებს, ხმოვან ეფექტებს, ვიდეოებსა და სხვა რესურსების ბმულებს
    • პუბლიკაციები: ტექსტური კომუნიკაციისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს, გრაფიკებს, ცხრილებს
    • ვიკის ვებგვერდები ონლაინ: ტექსტზე ორიენტირებული მასალა, რომელთა რედაქტირება ერთდროულად რამდენიმე ადამიანს შეუძლია
    • ბლოგები ონლაინ: ტექსტური ჟურნალი, რომლებიც მოელის პასუხებს მკითხველისგან.
    • დღეს განვიხილეთ მესამე და მეოთხე მოდული.ვისწავლეთ  დრაივში სლაიდში ჩასმა,ელ ფოსტაზე გადაგზავნა სხვასთან,ასევე კომენტარები გავუკეთეთ სხვების პრეზენტაციას,ეს ყველაფერი გადავუგზავნე ისევ იმ პიროვნებას რომლის პრეზენტაციაც დავათვალიერე,შემდეგ გავაზიარეთDRIVE-ში სლაიდები..
    • გავეცანით მოსწავლის მიერ მაღალი სააზროვნო უნარების გამოვლინებას,თუ როგორ შეუძლია მოსწავლეს გაიაზროს ცნებები,უნარ- ჩვევები,რამდენად ეფექტურად გამოიყენოს ტექნოლოგიები სხადასხვა  მიმართულების დავალებების შესასრულებლად

No comments:

Post a Comment