მესამე მოდულის რეფლექსია
მეორე მოდულის მეორე ნაწილი დამეხმარა, გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...
- შეფასების ფორმები პროექტებზე დაფუძნებული თემებისთვის უნდა:
- ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში
- აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს
- რთავდეს შეფასების პროცესში მოსწავლეებს
- იყენებდეს შეფასების უამრავ სტრატეგიას:
- მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად
- თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წასახალისებლად
- პროგრესის მონიტორინგისთვის
- გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად
- ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვი
პროექტის ინფორმაცია,ჩავსვითგამოყენებული ლინკი გამოყენებული ლიტერატურის მარტივ ფორმატში.ბოლოს გავაკეთეთ მოსწავლის ნამუშევრის პრეზენტაცია.ძალიან საინტერესო ტრენინგი იყო.
- მეოთხე მოდულის რეფლექსია
- როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები სწავლის პროცესის ხელშეწყობისა და შეფასებისთვის?მეოთხე მოდულის ძირითადი საკითხები:
- მოსწავლის მიერ პროექტის დაგეგმვა და განვითარება მოითხოვს:
- სასწავლო პროექტის შესაბამის, მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე პასუხების გაცემას
- ცნებების, უნარ-ჩვევებისა და ცოდნის გააზრებას
- მაღალი სააზროვნო დონისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების დემონსტრირებას
- ცხოვრებისეულ რეალობასთან კავშირების დამყარებას
- ტექნოლოგიების ეფექტურად და ადეკვატურად გამოყენებას
- კონკრეტული ტექნოლოგიური საშუალების გამოყენების შესახებ გადაწყვეტილების მიღება მის ძლიერ მხარეებს, თემატიკასთან და სასწავლო ამოცანებთან შესაბამისობას უნდა დაეფუძნოს. პროექტების შესაბამისი ტექნოლოგიური ინსტრუმენტების საშუალებებია:
- პრეზენტაციები: ინფორმაციის ზეპირი წარმოდგენისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს, გრაფიკებს, ცხრილებს, ხმოვან ეფექტებს, ვიდეოებსა და სხვა რესურსების ბმულებს
- პუბლიკაციები: ტექსტური კომუნიკაციისთვის შეიძლება მოიცავდეს ფოტოებს, გრაფიკებს, ცხრილებს
- ვიკის ვებგვერდები ონლაინ: ტექსტზე ორიენტირებული მასალა, რომელთა რედაქტირება ერთდროულად რამდენიმე ადამიანს შეუძლია
- ბლოგები ონლაინ: ტექსტური ჟურნალი, რომლებიც მოელის პასუხებს მკითხველისგან.
- დღეს განვიხილეთ მესამე და მეოთხე მოდული.ვისწავლეთ დრაივში სლაიდში ჩასმა,ელ ფოსტაზე გადაგზავნა სხვასთან,ასევე კომენტარები გავუკეთეთ სხვების პრეზენტაციას,ეს ყველაფერი გადავუგზავნე ისევ იმ პიროვნებას რომლის პრეზენტაციაც დავათვალიერე,შემდეგ გავაზიარეთDRIVE-ში სლაიდები..
- გავეცანით მოსწავლის მიერ მაღალი სააზროვნო უნარების გამოვლინებას,თუ როგორ შეუძლია მოსწავლეს გაიაზროს ცნებები,უნარ- ჩვევები,რამდენად ეფექტურად გამოიყენოს ტექნოლოგიები სხადასხვა მიმართულების დავალებების შესასრულებლად
No comments:
Post a Comment