Sunday, May 5, 2019

მეშვიდე დღის რეფლექსია


დღეს განვიხილეთ მეექვსე მოდული...დაგეგმვა,მოსწავლეთა წარმატებისთვის ჯგუფებად ვიყავით დაოპილი,ჯგუფში ვიყავით 3 წევრი,გვკონდა თემა გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტი,pover point-ში მოვამზადეთ პრეზენტაცია და პროექტორის მეშვეობით გავაცანით მთელ ჯგუფს.ასევე გავარჩიეთ სხვა ჯგუფების პრეზენტაცია,შემდეგ შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებულ სწავლებაზე,რესურსებში გამოცემული მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი და ურთიერთდამოკიდებულება რამდენიმე თვალსაზრისით...



მეექვსე მოდულის ძირითადი საკითხები:


მოსწავლეზე ორიენტირებულ გარემოზე გადასვლა როგორც მასწავლებლის, ისე მოსწავლის მიერ, მცირე ცვლილებებს მოიცავს.
მასწავლებლებმა უნდა იმუშაონ მოსწავლეებთან, რათა დამოუკიდებელი შემსწავლელის როლის განვითარებაში დაეხმარონ.
მოსწავლეებმა სწავლის პროცესში აქტიური როლი უნდა იკისრონ.
მასწავლებლები განასხვავებენ დიფერენცირებული სწავლების ოთხ სახეს:
შინაარსი
პროცესი
პროდუქტი
სასწავლო გარემო
მასწავლებლებს შეუძლიათ, სწავლის სტილი მრავალი მხრიდან გააანალიზონ, მათ შორის, განიხილონ ვიზუალურ-კინესთეტიკურ-აუდიო შემსწავლელები, მარცხენა ნახევარსფეროზე/მარჯვენა ნახევარსფეროზე დამოკიდებული შემსწავლელები, მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიის მიხედვით განაწილებული შემსწავლელები.
ყველა ტიპის შემსწავლელის საჭიროებების დაკმაყოფილება მოითხოვს საფეხურებრივ სწავლებას, რათა მოსწავლის თავდაჯერებულობა და დამოუკიდებლობა თანდათანობით გაიზარდოს.
ვეცანით მოსწავლეთა მხარდაჭერის დოკუმენტებს

No comments:

Post a Comment